کارخانه امیرکو

امیرکو

کارخانه امیرکو یکی از تولید کنندگان برجسته وخوش نام ظروف یکبارمصرف در کشور است که این شرکت انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، ظروف یکبار مصرف فومی و انواع لیوان pp  تولید میکند. محصولات یکبار مصرف امیرکو در بازار طرفداران بسیاری دارند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی امیرکو

 

ظروف آلومینیومی امیرکو، یکی از محصولات پرطرفدار در بازار است که در تنوع و ابعاد مختلف برای نیازهای مشتریان مناسب می‌باشد. این ظروف از جنس آلومینیوم تولید می‌شوند و که متریال آلومینیوم  به صورت وارداتی از خارج از کشورتامین می‌گردد. ظروف یکبار مصرف امیرکو به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

ظرف یکبارمصرف آلومینیومی خورشتی 

این ظرف خورشتی با کد N2 در لیست ظروف یکبارمصرف آلومینیومی امیرکو میباشد. این ظرف از استحکام کافی برای غذا های خورشتی میباشد و ابعاد آن 14.7*12*5.3 سانتی متر است.

ظرف یکبارمصرف آلومینیومی چیپس و پنیر 

این ظرف که در بازار به ظرف چیپس و پنیر معروف است با کد 1915 در لیست ظروف یکبارمصرف آلومینیومی امیرکو شناخته میشود از این ظروف بیشتر در فست فودی ها برای سرو سیب زمینی سرخ کرده به همراه پنیرپیتزا استفاده میکنند.

ظرف یکبارمصرف آلومینیومی تک پرسی 

این ظرف تک پرس یکی از ظروف پر مصرف یکبارمصرف آلومینیومی در بازار میباشد که به طور کلی به ظرف یکبارمصرف تک پرس آلومینیومی 105 گفته میشود اما این ظرف آلومینیومی در لیست شرکت امیرکو به کد 2114 گفته میشود و از لحاظ ضخامت در 2 نوع تولید میشود 45 میکرون و 50 میکرون.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی

ظروف کبابی یکبارمصرف آلومینیومی امیرکو در 3 سایز مختلف تولید میشود که با کد ها ظرف یکبارمصرف آلومینیوم کبابی کوچک کد 2616، ظرف یکبارمصرف آلومینیوم کبابی متوسط کد 3117 و ظرف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی بزرگ کد 3121 میباشد که از استحکام و مقاومت بالایی در ظروف یکبارمصرف آلومینیومی میباشند.

 جهت دیدن مابقی ظروف یکبارمصرف آلومینیومی کلیک کنید.

ظروف یکبار مصرف فومی امیرکو

 

ظروف یکبارمصرف فومی شرکت امیرکو یکی از محبوب ترین ظروف فومی بازار میباشند که از لحاظ استحکام و مقاومت بالایی بر اثر فشار دارا میباشند و از لحاظ قمیت یکی از ظروف خوش قیمت بازار میباشند و در تنوع بسیار خوبی این ظروف یکبارمصرف فومی را شرکت امیرکو تولید میکند.

ظرف یکبار مصرف فومی تک پرس

ظرف تک پرس فومی یکی از محبوب ترین ظروف یکبارمصرف فومی میباشد که بیشتر از این ظروف برای مجالس و پذیرایی های مراسمات مذهبی استفاده میشود و ابعاد این ظروف 22.5*14.5*4.5 سانتی متر میباشد.

ظرف یکبارمصرف فومی دو پرسی 

این ظرف دو پرسی فومی یکی از ظروف پرمصرف برای سرو غذای زرشک پلو با مرغ میباشد و ابعاد  این ظرف 27.5*15*4.5 سانتی متر میباشد.

دیس یکبارمصرف فومی 

شرکت امیرکو انواع دیس در دو مدل بیضی و مستعطیل در ابعاد مختلف تولید میکند و معمولا از دیس های بیضی برای سرو پلو و از دیس های مستعطیل برای بسته بندی پروتئینی و کباب استفاده میکنند.

جهت دیدن تنوع انواع ظروف فومی شرکت امیرکو کلیک فرمایید.

لیوان یکبار مصرف pp

یکی از محصولات پرمصرف بازار یکبارمصرف ، لیوان های یکبارمصرف pp  میباشد که معمولا به لیوان پلاستیکی در بازار شناخته میشوند و از این لیوان جهت نوشیدنی های سرد استفاده میشود و شرکت امیرکو در چندید مدل و حجم تولید میکند.

قیمت عمده ظروف یکبارمصرف شرکت امیرکو 

 جهت استعلام قیمت و خرید ظروف یکبارمصرف امیرکو شما میتوانید به شرکت مهام پرتو نماینده شرکت امیرکو تماس بگیرید.

 

کاتالوگ ظروف یکبار مصرف آلومینیومی امیرکو 

 

 

جهت دانلود کاتلوگ ظروف یکبارمصرف آلومینیومی امیرکو بروی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه :
captcha