کارخانه آلومینیوم پارس

شرکت آلومینیوم پارس

تولیدکننده کویل، ورق و فویل آلومینیوم، در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۵۳ تأسیس شده است. این شرکت که در شهرک صنعتی کاوه قرار دارد، تولید کننده انواع کویل و ورق ساده و رنگی در آلیاژ، ابعاد و ضخامت‌های مختلف، کویل و ورق لامینه شده با پوشش پی‌وی‌سی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، انواع فویل آلومینیومی برای مصارف صنعتی، ظروف یکبار مصرف و مصارف خانگی، انواع فویل و لامینه چاپی و ساده جهت مصارف مختلف از قبیل بسته‌بندی آبمیوه، مواد غذایی و داروئی است.شرکت آلومینیوم پارس توان تولید بیش از ۱۷۰۰ تن محصول در ماه و اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر را دارد. شرکت آلومینیوم پارس به‌عنوان بزرگترین تولید کننده کویل، ورق و فویل آلومینیوم درکشور با استفاده از تجربه موفق 34 سال حضور در صنعت آلومینیوم کشور و با هدف مشتری‌مداری توانسته خود را به عنوان عاملی نقش‌آفرین در بازار داخلی و یک رقیب مهم در بازارهای خارجی مطرح کند.

کارخانه ظروف آلومینیوم پارس

جهت استعلام خرید و قیمت محصولات ظروف یکبار مصرف آلومینیومی پارس با شرکت پخش انحصاری شرکت آلومینیوم پارس شرکت مهم پرتو تماس بگیرید. آنها به عنوان نماینده‌های این کارخانه می‌توانند شما را در خصوص خرید و قیمت‌گذاری محصولات مورد نیازتان راهنمایی کنند. درخواست‌های استعلام خرید معمولاً از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا از طریق فرم‌های استعلام قیمت که شرکت‌ها در وبسایت خود قرار می‌دهند، انجام می‌شود. با ارائه جزئیات مورد نیاز خود، مانند نوع محصول، تعداد مورد نیاز و هر گونه نیاز ویژه دیگر، می‌توانید اطلاعات لازم را دریافت کنید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی در دسته‌بندی‌های متنوعی تحت برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. تفاوت آن‌ها در کاربرد، نحوه ساخت، مقاومت دمایی و حد رعایت استانداردها بهداشت خواهد بود. تولید کننده گان این ظروف بابرند های مختلف از قبیل آلومینیوم پارس، پارسیدا سیمین، امیرکو، کیمیا، افق زرین، آی تی و ... می باشند. البته این ظروف توسط کارگاه های کوچک که به کارگاه های زیرزمینی معروف هستن که هیچ نشان استاندارد و بهداشتی ندارند تولید میشوند که در بازار با قیمت های کمتر به فروش میرسند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به عنوان جایگزینی سبک و کارآمد برای ظروف دائمی در بسیاری از موارد استفاده می‌شوند. آن‌ها عموماً از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند که خواصی مانند سبکی، هدایت حرارت و جذب حرارت بالا را داراست. این ظروف برای استفاده در رستوران‌ها، غذاهای بیرون بر، پیک نیک و همچنین در مناسبت‌ها و جشن‌ها مناسب هستند.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف آلومینیومی برخلاف مابقی ظروف یکبارمصرف قیمت به روز خود را دارند و هر روز در حال تغییر میباشند به دلیل اینکه مواد اولیه (شمش آلومینیومی) با قیمت جهانی در حال تغییر میباشد که این موجب نوسانات در بازار شده و برای خرید و فروش این ظروف باید با شرکت های پخش کننده تحت نماینده فروش کارخانه ها تماس گرفت. جهت استعلام قیمت ظروف یکبارمصرف آلومینیومی برند های آلومینیوم پارس، پارسیدا سیمین، هیرو بان، پارس نوین و امیرکو می توانید با نماینده فروش این کارخانه ها تماس بگیرید که مهام پرتو پخش کننده رسمی این شرکت ها است شما میتوانید قیمت بروز این ظروف آلومینیومی را از این شرکت استعلام کنید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کارخانه آلومینیوم پارس 

 ظرف یکبارمصرف آلومینیومی خورشتی

این ظرف آلومینومی معمولا برای خورشت و سالاد فصل در کترینگ ها و رستوران  استفاده میشود و با کد 100 شناخته میشود.

ظرف یکبارمصرف آلومینیومی چیپس و پنیر

این ظرف آلومینیومی با کد 102 شناخته میشود که معمولا در فست فود های برای سیب زمینی سرخ کرده و پنیر استفاده میشوند.

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی هواپیمایی

این ظروف معمولا برای استفاده در هواپیماها برای پذیرایی استفاده میشوند که در دو ابعاد تولید میشوند که با کد های 103 و 104 در بازار شناخته هستند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرس 

این ظروف آلومینیومی تک پرس یکی از پر مصرف ترین ظروف در رستوران ها و کترینگ ها است که  کارخانه ها معمولا در چند نوع ابعاد و ضخامت تولید میکنند که با کد ظروف تک پرس آلومینیومی 105 معروف هستند.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی یک ونیم پرس 

این ظرف با کد 106 در بازار شناخته میشود حدود 20 درصد از لحاظ حجم بزرگتر از ظرف تک پرس میباشد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دو پرس

این ظرف با کد 107 در بازار شناخته میشوند که ابعاد آن ارتفاع 6 سانتی متر و ابعاد طول و عرض 17*23 میباشد. 

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی سه پرس

این ظرف با کد 109 در بازار شناخته میشوند که ابعاد این ظرف آلومینیومی 6.3 ارتفاع و عرض 20 و طول 26.5 سانتی میباشد.

ظروف یک بارمصرف آلومینومی کباب 

این ظروف در 3 ابعاد تولید میشود که با کد های 110، 111و 113 می باشد که به ترتیب از بزرک تا کوچک میباشد.

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی دوخانه کبابی 

این ظرف به صورت دو خانه بوده برای تفکیک کباب با پلو و دورچین میباشد که با کد 203 در بازار شناخته میباشد.

ظرف یکبارمصرف آلومینیومی دوخانه مرغی 

از این ظرف در رستوران ها و کترینگ  برای سرو غذای زرشک پلو با مرغ استفاده میکنند که خورشت مرغ تفکیک از پلو سرو میشود که با کد 204 در بازار شناخته میشود.

 

کاتالوگ ظروف یکبارمصرف آلومینیوم پارس

جهات دریافت کاتالوگ محصولات آلومینیوم پارس به صورت PDF روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه :
captcha