نکات مهم برای خرید عمده ظروف یکبار مصرف

در حالی که خرید هر محصول در خرده فروشی، آسان است، زیرا محصول درست در مقابل شما قرار دارد. شما می توانید محصول را لمس کنید، احساس کنید و ببینید و تصمیم بگیرید که آیا محصولی با کیفیت است؟ آیا ارزش خرید این محصول را دارد؟ آیا به اندازه کافی دوام خواهد داشت؟ هنگامی که ظروف یکبار مصرف مواد غذایی را به صورت عمده خریداری می کنید، معادله کاملاً تغییر می کند.

عمده فروشی زمانی است که شما هر محصولی را به صورت عمده و به مقدار زیاد خریداری می کنید. در اینجا، گزینه بررسی هر محصول جداگانه بسیار کمتر است. بنابراین، رعایت قوانین خاصی قبل از خرید عمده ظروف یکبار مصرف مواد غذایی بسیار مهم است.

در این مقاله برخی از نکاتی که مورد توجه مشتریانمان قرار گرفته را فهرست کرده ایم. اینها روش های کلی عدم تطابق است که در عمده فروشی اتفاق می افتد. این بدان معنا نیست که هر فروشنده ای اینگونه است، اما مهم است که قبل از سفارش بررسی کنید.

 

نمونه محصولات یک بار مصرف 

این اولین و مهمترین چیز در هنگام برقراری ارتباط با یک فروشنده جدید است. همیشه قبل از خرید عمده از آنها بخواهید نمونه ظروف یکبار مصرف مواد غذایی را به صورت عمده ارسال کنند تا از کیفیت، اندازه و سایر مشخصاتی که مد نظرتان است مطمئن شوید.
یکی از مواردی که باید مراقب آن بود این است که، گاهی اوقات، نمونه ها و محصول واقعی مطابقت ندارند، این یک مشکل بزرگتر می شود، زیرا انتظار دارید محصولات مشابه نمونه ها باشند. با این حال، یک راه حل ساده وجود دارد، استفاده از فناوری! پس از درخواست از آنها برای نمونه، یک تماس ویدیویی با آنها برنامه ریزی کنید و از آنها بخواهید که نمونه ها را به صورت ویدیویی نشان دهند. این ویدیو رو هم میتونید ضبط کنید تا بدونید کدوم نمونه ها کیفیتش چی بوده و اگه فرقی هم داشت خوب بدونید چیکار کنید.

بازدید از شرکت های عامل فروش 
دومین کاری که باید انجام دهید این است که برای بازدید از دفتر فروش برنامه ریزی کنید. می توانید از محصولات دیدن کنید، بررسی کیفیت، بسته بندی و مناطق اعزام را بررسی کنید تا ببینید تیم در اینجا چقدر هماهنگ هستند. داشتن یک ملاقات حضوری با افرادی که در حال انجام تجارت هستید همیشه گزینه خوبی است. این به شما کمک می کند تا از خرید عمده ظروف یکبار مصرف مواد غذایی اطمینان حاصل کنید. اگر این امکان پذیر نباشد، دوباره استفاده از فناوری ممکن است مفید باشد. با همه آنها تماس ویدیویی برقرار کنید، قبل از همه شکات را برطرف کنید.

 

عدم تطابق کمیت ظروف یک بار مصرف

عدم تطابق کمیت یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در هر صنعتی اتفاق می افتد. در حالی که سفارش دادن به صورت عمده، به دلیل خطای انسانی یا هر دلیل دیگری ممکن است در کمیت عدم تطابق وجود داشته باشد. اگرچه این موضوع خیلی مهم نیست، اما همیشه می توانید به تامین کننده خود بگویید و این موضوع توسط آنها اصلاح خواهد شد.

این یک تمرین خوب است که همه چیز را کنترل کنید. به محض اینکه ظروف کاغذی یکبار مصرف خود را به صورت عمده تحویل گرفتید، از نظر کمیت و کیفیت کالای خود بررسی کنید.

 

عدم تطابق بسته بندی محصولات یک بار مصرف

دو نوع عدم تطابق بسته بندی ممکن است رخ دهد. یکی جایی است که مقدار جعبه متفاوت است. فرض کنید تعداد 1 جعبه 500 عدد است، اما آنها فقط 400 عدد را در یک جعبه بسته بندی کرده اند. این یک عدم تطابق شمارش منظم است و می توان به فروشنده اطلاع داد و از آن مراقبت کرد.
نوع دوم جایی است که سفارش برای یک اندازه است اما سفارش ارسال شده اندازه دیگری است. عدم تطابق در اندازه مورد نیاز.

این نوع عدم تطابق هزینه زمان و هزینه حمل و نقل دارد. بنابراین، مطمئن شوید که با یک دفتر فروش حرفه ای ظروف یکبار مصرف ارتباط دارید تا از این تاخیرها و هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 

مشکل تحویل ظروف یکبار مصرف

این یکی از دردسرسازترین وظایف است، زیرا گاهی اوقات شما از فروشنده می خواهید خرید خود را ارسال کند. ظروف یکبار مصرف مواد غذایی به صورت عمده معمولا از طریق یک حمل و نقل تحویل داده می شود. این حمل و نقل ها فروشندگان شخص ثالثی هستند که کالاها را بین دو طرف حمل می کنند. حوادث ناگوار زیادی در این حمل و نقل رخ می دهد. سوء استفاده از کالاها، کالاهای گمشده، کالاهای مسروقه و غیره؛ داشتن یک حمل و نقل قابل اعتماد زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

 

 تلاش مهام پرتو همواره ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات به مشتریان است لذا مهام پرتو قیمت، کیفیت و اصالت  بیش از 3000 ردیف محصول را تضمین می‌کند. ما قصد داریم تا با حل مساله تامین نیاز هریک از کسب و کارهای مختلف در این حوزه را با رعایت اصول مشتری مداری رفع کنیم.

 

ارسال دیدگاه :
captcha