ظروف آلومینیوم پارسیدا سیمین

کارخانه پارسیدا سیمین

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده ظروف یکبارمصرف آلومینیومی است که فعالیت خود را در سال 1390 آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک و تکنولوژی روز دنیا و رعایت کلیه موازین بهداشتی با کیفیت و سالم به دست مصرف کننده برسد این محصولات در چند نوع تنوع از لحاظ ضخامت آلومینیوم تولید می شود که در بازار با نماد زرد، سبز، ویژه، آلفا شناخته میشوند.

برند هیروبان

ظروف آلومینیومی برند هیرو بان توسط شرکت آلومینیومی پارسیدا سیمین تولید میشود که با نام برند هیروبان بخشی از کد محصول برند پارسیدا سیمین تولید میشود که اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت و قالب با ظروف برند پارسیداسیمین مقایسه کنیم ازهیچ فرقی ندارند. همه محصولات برند هیروبان توسط کارخانه پارسیدا سیمین با یک دستگاه و مواد اولیه تولید میشوند.

برند پارس نوین سیمین

این برند تازه متولد شده در حوزه ظروف آلومینیومی توسط شرکت پارسیدا سیمین بنا شده است که به دلیل مشکلاتی که برای ما بقی برند های خود در بازار ایجاد شده تصمیم گرفته شده که به تدریج محصولات خود را با نام پارس نوین سیمین وارد بازار کند و جای پارسیدا سیمین و هیرو بان را بگیرد. ظروف آلومینیومی پارس نوین از لحاظ قالب و مواد اولیه هیچ تفاوتی با برند پارسیدا و هیرو بان ندارد و فروش انحصاری این برند را به شرکت مهام پارس آلومینیوم داده است .

ارسال دیدگاه :
captcha